Vítěz B2B časopis roku 2023 v soutěži Fenix content marketing awards
design a sazba časopisu Okamžik, idea knihařského zpracování strategicko-kreativní agentury Aetna
Vydáno k 30. výročí agentury
Obálka byla inspirována samotným názvem Okamžik na kterou navazovala konference "MRK", která byla součástí oslav agentury. Publikace inspirativních rozhovorů je tvořena zatištěnou perleťovou/metalickou obálkou, která tvoří na světle zajímavé odlesky (navazuji na okamžik/mrk/lesk-pomíjivost okamžiku).
Vnitřní strany jsou naopak zatištěny na matnou křídu. Jelikož bylo potřeba dostat hodně zajímavých textů do samotných rozhovorů, hledala jsem vizuální cestu zpracování přes netradiční typografii. Tato vizuální hra s detaily a strukturami textu rozhovory skvěle vyzdvihla a doplnila. Žádné jiné grafiky již nebyly potřeba. Síla typografie :)
A jako třešnička na dortu je samotné ocenění, za nejlepší B2B magazín roku 2023, které jsme získali v soutěži Fenix content marketing awards! Společně s Agenturou Aetna, která vytvořila jako vždy skvělý obsah! Díky!
Pokud máte chuť nahlédněte na celý magazín zde