
4DOORS vizuální identita pro značku, která staví na detailech 4DOORS
Cílem návrhu nové vizuální identity značky 4DOORS bylo vytvořit systém, který bude odpovídat vysokým nárokům cílové skupiny – architektů, projektantů a stavebníků – a zároveň zaujme i investory jako koncové rozhodovatele. Vizuální styl staví na preciznosti, technické dokonalosti a estetice, které odpovídají postavení značky mezi top hráči na českém trhu.
4D – Dokonalé detaily dělají domov.
Dominantní prvek „4D“ jako značka (avatar), která reprezentuje kvalitu, promyšlené detaily a exkluzivitu produktu.
Během spolupráce vznikly merkantilní tiskoviny, technické brožury vč. obsáhlé webové prezentace, která slouží nejen profesionálům, ale také stavebníkům jako inspirace, ale zároveň je dostatečně technický aby si zákazníci našli i ty nejmenší detaily o samotném produktu.
Na detailní výstupy se můžete podívat v logomanuálu a designmanuálu značky 4Doors zde.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |