
Redesign značky a nová vizuální identita značek Aniball a Aniball Inco pro globální trh
Redesign, logotyp, vizuální identita, sociální media design
Vdechnout nový život značce a zdravotnickému produktu Aniball a Aniball Inco bylo pro mne zajímavou výzvou. Nejen nastudovat obor, který se mne osobně týká, ale zároveň poznat samotnou značku a tým žen, který za značkou stojí. Po osobní schůzce se zakladatelkou Renatou Zichovou a MuDr. Lucií Horáčkovou mi bylo jasné, že produkt je naprosto 100 % a odbornost a profesionalita týmu mne jednoznačně přesvědčila, že bych se moc ráda podílela na kompletním redesignu značky. Od loga a obalů, přes web až po vizuální směr a celkovou atmosféru značky včetně focení, které se stalo součástí celého redesignu to byla velká jízda. Silná podpora majitelky firmy v celkovém redesignu pomohla maximálně celý redesign uceleně dotáhnout do posledního detailu.
Chtěla jsem, aby Aniball působil jemně, ženský a přirozeně – ale zároveň silně a sebevědomě s jasnou záštitou „zdravotnické prostředku“. Témata, která značka otevírá, bývají často citlivá a plná tabu. Mojí vizí bylo udělat z nich něco přirozeného, srozumitelného a blízkého. Značku, která je součástí ženského života – ať je vám dvacet, nebo šedesát.
Do celkové komunikace jsme promítli různé životní fáze ženy. Hlavní cílovu skupinou jsou ženy 20-65 let je to velký rozptyl a ženy se nacházejí v různých etapách svého života a přemýšlí v odlišných vizuálních obrazech v rámci svých životních souvislostí. Proto bylo nutné tento aspekt do komunikace reflektovat. Být v povědomí již od 20 let věku ženy, ale značka musí být natolik nadčasová, že se s ní musí ztotožnit i zralá žena a mít k ní důvěru. Povedlo se to formou udržení jednoty značky s tím, že na jednotlivé skupiny “před porodem” a “zralé ženy” komunikujeme s jinou doplňkovou vizuální strategií. Protože tyto skupiny jsou emočně v daném věku rozdílně citlivé na barevnosti a problematiku, která je zajímá.
Součástí nového směřování jsou i projekty jako womanwave.cz a panevnidno.cz, které značce pomáhají mluvit srozumitelně, otevřeně a odborně zároveň. Vzniká tak prostor, kde ženy najdou informace, podporu i inspiraci – a kde značka působí jako přítelkyně, budujeme komunitu kolem značky.
Pokud máte chuť nahlédněte na celý designmanuál značky zde
aniball.cz
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |